۲۲ فروردین؛ دو سامانه بارشی وارد کشور می‌شود

چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: طبق پیش‌بینی این سازمان، فردا پنج‌شنبه دو سامانه بارشی فعال از شمال غرب و جنوب وارد کشور می‌شود که ابتدا شمال غرب، غرب، جنوب شرق و شرق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی روز چهارشنبه گفت: امروز برای بخش‌هایی از شمال شرق و شرق بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده و بعد از ظهر برای بخش‌هایی از شمال غرب، جنوب شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت امشب در جنوب شرق و بیشتر استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان وزش بادهای شدید انتظار داریم.

وی با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به کشور گفت: جمعه فعالیت این سامانه بر روی نیمه غربی و نوار جنوبی تقویت می‌شود اما سایر مناطق بارش‌های پراکنده خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور به ویژه در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و نوار جنوبی بارش‌ها تقویت می‌شود، یکشنبه انتظار داریم تمرکز بارش‌ها بر روی نیمه شرقی کشور باشد.

به گفته وی آب‌های جنوبی کشور امروز و فردا مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

باران بهاری در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش ملایم باد خواهد داشت اما جمعه شب و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارش باران‌های بهاری در تهران پیش‌بینی شده است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۲ بود و بیشینه دمای امروز آن به ۲۲ درجه می‌رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای صفر و بندرعباس با دمای ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها:
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.