آغاز شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی از هفته آینده

پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بیستمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از هفته آینده (۱۵ بهمن ماه) آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۷ اعلام شد. بر این اساس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه به مدت ۸ روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.
پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیأت علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت داشتند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها مجدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت دارند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی کرده و با درخواست خود تطبیق دهند.
مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از هفته آینده ۱۵ تا ۳۰ بهمن ۹۷ فراخوان جذب را اعلام کرده و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دانشگاه‌ها از ۴ اسفند ۹۷ تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند.
در نهایت نتایج و پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و اعلام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.