برترین استارتاپ رویداد ملی سامیکس معرفی شد

پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷
تهران– ایرنا- مرحله نهایی رویداد ملی سامیکس با داوری و اهدای جایزه 30 میلیون تومانی به برترین استارتاپ این رویداد از بین 10 استارتاپ حاضر، شامگاه چهارشنبه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه علمی ایرنا، مرکز همایش های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی شامگاه چهارشنبه میزبان جمعی از فعالان حوزه کسب و کارهای نو و استارتاپی کشور به منظور معرفی و تقدیر از استارتاپ های برتر رویداد ملی«سامیکس» بود.
سامیکس در واقع رویدادی ملی است که برای نخستین بار در آبان ماه سال جاری با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ ها و ساخت کمپانی‌ها در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
برهمین اساس شبکه سرمایه‌گذارانی که با سامیکس در ارتباط هستند تلاش می‌کنند تا بر روی استارتاپ‌های مستعد کشور سرمایه‌گذاری کرده تا آنها بتوانند مشکلات منطقه‌ای خود را رفع و محصولی را که خلق ارزش می‌کند، به بازارهای جهانی عرضه کنند.
مرحله نخست و مقدماتی این رویداد که با ثبت نام از استارتاپ های برتر کشور در شهرهای شیراز،اصفهان و تهران انجام شد که این تیم ها شامل 8 استارتاپ از تهران و دو استارتاپ نیز از شهرهای اصفهان و شیراز امروز در مرحله‌ نهایی با حضور پنج داور از شرکت های ایرانسل، ایراتل ونچر، صندوق مالی تکنولوژی ایران، کارگزاری تدبیرگران فردا و دیجیکالا به رقابت بایکدیگر پرداختند.
هریک از نمایندگان این استارتاپ ها تنها پنج دقیقه فرصت داشتند تا محصول و ایده خود را که به منظور رفع مشکلات منطقه ای و محصول سودآور برای بازار جهانی طراحی کرده اند برای داوران مسابقه ارائه کنند که البته ابزار سخت‌افزاری ویدئو پروژکشن و صدا از قبل برای آنها فراهم شده بود، ضمن اینکه قبل از رویداد برای تیم‌های برتر کارگاهی با عنوان نحوه ارائه برگزار شده بود.
بر اساس این گزارش، بر اساس تصمیم داوران این رویداد، استارتاپ زوپ(zoop) در حوزه سلامت بعنوان استارتاپ برتر و برنده جایزه 30 میلیون تومانی معرفی شد.
زوپ به عنوان یک محصول دانش محور، نخستین و تنها سامانه ارتباط ویدئویی آنلاین پزشک و بیمار در خاورمیانه و تنها وب سایت و اپلیکیشن بومی داخل کشور است که از ارتباط ویدئویی بهره می گیرد.
کسب رتبه نخست جشنواره وب و موبایل ایران، کسب عنوان یکی از 10 استارتاپ برتر مسابقه بزرگ استارتاپی کارزار، کسب عنوان یکی از 7 استارتاپ برتر بوستر خاورمیانه و شمال آفریقا در مسابقات استارتاپ منتخب الکامپ و همچنین استارتاپ منتخب اتاق بازرگانی تهران از جمله افتخارات زوپ است.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.